26 Ağustos 2013 Pazartesi

Flormar Jumbo Eyeshadow Göz Farı/Kalemi J06

Herkese merhaba! Bugün Flormar'ın yeni çıkardığı Jumbo kalem farlar hakkında konuşmak istedim. İlk olarak bu kalem farları güzeller güzeli Nazlı'nın blogunda gördüm ve aşık oldum diyebilirim.Eğer herhangi bir ürün alıcaksam ve Nazlı'da bununla ilgili bir yazı yazmışsa alışkanlık mıdır nedir hemen onun yazılarına bakıyorum.Sağolsun çok da objektif.Neyse Nazlı'nın yazısı için tık! Gelelim kalemin görüntüsüne.
Bir kere çok şık oldugunu düsünüyorum.Elde durusu ve görünüşü Flormar'ın diğer kalemlerine göre daha profesyonel.Aslında pek fazla Flormar markasının ürünlerini kullanmıyorum göz kalemleri ve liplinerlerini seviyorum.Uzun zamandır da Flormar'dan alışveriş yapmamıştım çok iyi oldu. :)
Kalıcılığına gelirsek...Hiç bu kadar kalıcı olmasını beklemiyordum.Elimde gördüğünüz üstteki tek kat alttakide çift kat.Her iki katta pigmentasyon açısından çok iyi.Mükemmel bi kalıcılık.Şuan bu postu yazarken bin kere silmeye çalıştım elimle inanın çıkmıyor.Kalıcılığı 10 üzerinden 10. Yapısı yumuşacık sürmesi çok kolay.Dağıtması çok da kolay değil.Ama alınmaması ya da tereddite düşülmesini sağlıycak bir neden değil bence. :) Rengi çok güzel veriyor.Ben sadece bu rengini aldım ve çok pişmanım.Keşke 3-5 tane daha alsaydım. Aldığınız an makyaj rutininizin olmazsa olmazı olacağına inanıyorum.Benim olucak kesinlikle! Ben 9.25 TL'ye Karşıyaka yücel Parfümeri'den aldım.Sanırım indirimdeydi hatta 3 alana bir ruj kampanyasıda vardı ama niyeyse ilgimi çekmedi.Çok yanlış yaptım ben! :P Sizin fikirleriniz nedir merak ediyorum bu seri hakkında. Bir sonraki yazıya kadar görüşmek üzere! :) xoxo Yagmur iletişim gmail:cyagmur45@gmail.com instagram:saziylehergece twitter:saziylehergece

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder