30 Ağustos 2013 Cuma

Bebak Acı Badem- Sütlü Makyaj Temizleme Mendili

Merhaba:) Haftasonu geldi çattı ve ben dayanamayıp yeni bir yazı yazmak istedim.Bu seferki ürün dillere destan bütün blogger'ların kullanıp memnun kaldığı Bebak yüz temizleme mendiliydi.Bende çok merak edip gidip aldım.Abartılıyor mu yoksa cidden de denildiği kadar iyi midir diye.
Evet denildiği kadar varmış! :)Yumuşacık mendili cildimi hiç tahriş etmedi.Kokusu biraz keskin.Ama rahatsız edici değil bence.Tüm yüz makyajımı rahatlıkla çıkardım gözümde yanma yapmadı.Ambalajıda beyaz-yeşil ki çok sevdiğim renklerdir. :) Bu mendil çantaya atıp kullanmalık.gün içerisinde cildiniz makyajınızı kusarsa ya da sadece daha temiz bir cilt istiyorsanız bence çantanızdan ayırmayın. :) İçeriğine gelirsek..
3 TL gibi bütçenizi sarsmıycak bir fiyatla satılıyor.Fiyatına göre performansı çok iyi.Bir mendille bütün yüz makyajınızı silebilrsiniz. Ürün yelpazeleride çok geniş acı badem temizleme sütü,acı badem besleyici süt,nemlendirici bakım sütü,bakım kremi,vücut kremi ve acı badem kremi gibi çeşitleri var.Diğer ürünleride denemek için sabırsızlanıyorum. :) Sizin fikriniz nedir?Bu üründen memnun musunuz yoksa eksilerini gördünüz mü?Yorumlarınızı merak ediyorum. :) Kendinize iyi bakın. xoxo Yağmur iletişim gmail:cyagmur45@gmail.com instagram:@saziylehergece

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder